19 Ekim 2013 Cumartesi

Hayattaki durak larımız

Her anımı bir durak sayıyorum ve o durağa uğramamak üzere geçiyorum , bazen kaçırıyorum gideceğim durağı bir sonrakinde iniyor geride bıraktığım durağa yürüyerek dönüyorum . Aradaki o mesafeyi yavaş yavaş sindire sindire aşıyorum.Elbette zor oluyor bu ama kolay hiç birşey elde edilmiyor zaten. Zorluklar karşılıyor beni kapıda.Selam veriyorum ve giriyorum içeriye ,işte yorucu bir an ve ordayım başlıyorum karşı koymaya başarmaya zorluklara.Bu duraktada alacağım dersler var acı veya tatlı olsada.

Çevremle başlıyorum tanımaya , arıyorum bir dost yanıma ama ya bir çıkar umanla yada gülen yüzüme ortak olmak için çıkıyorlar karşıma.bırakıyorum hepsini bir kenara yanlızlığımı alıyorum kollarıma , tek çıkar aramayan onlar bana.

Kulaklıklarımı takıyorum o insanlara karşı tek doğru şarkılarda olduğundan tek bu sesi duymak istiyorum.devam ediyorum yoluma .Doğruları , hak yolunda ilerlemeye çabalayanları ve aşkı deryayı.bu arada kat ettiğim yol atladığım durağa ulaşmam için kalan yolumda.

Ne isterdim biliyormusun insan olmayan sadece yeşillik ve masmavi BİR deniz, kumsalda küçük bir kulübe.Yanımda sevdiğim beni ben yapan bir kişiliğe sahip olan sunaboylum olsun isterdim ama istemekle kalıyor nedense...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.
ugurerdenn@gmail.com