3 Ekim 2024 Perşembe

Yıldızlara Karşı

Yıldızlara karşı


Gecenin parıltısı gözlerimi kapatıyor

Dayanılmaz acının arkasında

Ulaşılmaz boyutların varlığı

Görüyorum kapandığında gözlerim


Rastlantılar olamaz yaşanılanlar

Ardı ardına gelen sancılar

Harp ediyor bendimi karamsarlıklar

İnanç duygusu törpülüyorum 


Yedi kat göğün üstünden yedi kat yerin altına yolculuğum

Ve tekrar doğacağım bu atlasta

Henüz ulaşılmayan noktaya gidişatım

Sonra gecenin kamaştıran parıltısından kurtulacağım


Seslendi geceye ufuktan lisan

Tekerrür eden tarihin suretiyle 

Karanlığımı yaşa ey dilsiz ama

Aydınlık çok yakın sana


Serdümen acemiliğiyle yol aldığım hayata

Gafletin cezbediciğiyle aldandım 

Sandığımla yandığım arasında kayıplar atlasında yerimi aldım

Gecenin karanlığı biliyorum aydınlığım


Ve gün yeniden doğuyor

Heybem alınmış derslerin ve kayıpların ağırlığı

Aldığım her darbe ayağa kalkmam için 

Suretin lisanı, dilsiz amanın cesareti


Her an sızlandığın sancın senin için zor 

Bir başka yarada aradığın sansın pişmanlığın

Hayat yolunda bitmez sorunların

Diz çökme ve göğüs ger dertlerine



Ekim baharı

2024

Uğur Erden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.
ugurerdenn@gmail.com