25 Temmuz 2017 Salı

Sev Aziz Dostum Sev

Sev Aziz Dostum Sev

Hayat sevmekten ibarettir.
Çiçeği sev,
Böceği sev,
Yalnızlığını sev,
Kardeşini sev,
Arkadaşını sev,
Maviyi sev,
Siyahı sev...
Sev aziz dostum, sevdikçe sevil,
Sevilmenin tadına var,
Sevilmenin tadına vardır çevrendekileri
Sevmek kadar güzel bir şey yoktur

Mazlum bir hayvanı sev,
Bak sonra gözlerine
Sana gösterdiği minneti hisset içinde

Bir ağacın yaprağını hafifçe okşa
O an bir esinti,
Yaprak bu ama nasıl kendini silkelercesine
Seni selamlıyor, hisset aziz dostum...(Hisset)

Küçük bir çocuğu sevindir,(Mesela)
Küçük bir çikolata ya da tut elinden
Hafifce yüzünü okşa
Sevincini gör aziz dostum, sevincini yaşa

Sevmek güzel şey,
Yoksa sevilecek bir şey çevrende
Kendini sev, kendini seven insan o zaman görür
Gönül gözünü kendini sevmek ile açabilirsin
Kendini sev aziz dostum...(Kendini Sev)

Sev, sevil, sevildikçe sevmenin tadına var.
Bu hayat sevmek ile geçer.
Sevmenin ve sevilmenin tadını
Başka hiç bir tat veremez...
Sev aziz dostum sev...
Hem kendini hem de koca evreni...


Mayıs 2017


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.
ugurerdenn@gmail.com