4 Eylül 2017 Pazartesi

Uğur Erden Şiir Gözlüm Kitabı






Şiir gözlüm tüm İnternet Kitapevlerinde dostlar.
İmzalı kitabım için iletişime geçebilirsiniz.😊
Direk satın almak isteyenler bağlantıya gidebilirler.
  



"Kitabımdan Kesitler"


Rüya gibiydi, bitecekti,
Düğüm çözülecekti.
O kendi yoluna gidecekti,
Ben kalacaktım…
.
Neden güzel olan her bir şeyi,
Kaybolmaya yüz tutarken yakalıyoruz.
Bu geri kalmışlık ya da,
Üzerine örtü olup saklayan bu şey nedir?
.
Issız sokaklarda pinhan gezer, pir-i fani yaşarım,
Hanadislerde kaldırım taşlarında ayak izlerini ararım.
Kulağıma ilişen sadâ'ları sen sanar galeyan eder,
Her çehrede tebessümün görür, gözünün parıltısını ararım.
Arayışımla kalır bir meçhule karışır, sensiz seninle yaşarım.
.
Her birimiz aşkın cezbedici haline bürünmüştük.
Kimimiz geçici bir cana ehemmiyet verirdi,
Kimimiz görünmeyen, varın ile yoğun sahibine...
.
Ah zaman, ne desem ki sana? sana da eyvallah...
.
Suyunu çekmiş ceviz dalı gibi kupkuru, kırılganım.
Soğuğu yemiş gecelerde misafirim.
Kasvet, nakış nakış havaya işlemiş,
Omuzlarda bir yük, adı hamallık imiş.
.
"Günlerden pazar; puslu bir sabah.
Bir yaşanmamışlığın tuhaflık veren hissi.
Saf düşüncelerin nihaisinde yok oluş.
Ardında kalan kifayetsiz kelimeler..."
.
Gel can içim,
Gel can özüm,
Gel cancağızım,
Gel gönlümde yaşattığım gönül parem,
Beni ben yapan mutluluğum
.
Yâr, yolunda seyyahım,
Ne gecem vardır ne de gündüzüm.
Müdavim tutmuşum gönlümü sende,
Senden başka ne yerim vardır ne de yurdum…
.
Bir yıkım var içimde senden sonra süregelen,
Ta ki içimde kaybolana kadar…
.
Uçsuz bucaksız denizlere baktık seninle
Mavinin aşkına kucak açtık birlikte
Sen maviye hasret, ben sana
Dün dünde kaldı, ben sende, sen dedim yine sen
.
Sanma ki kelime kuramıyorum seninle
Ne söylemek istesem değer biçemiyorum
Gönlünün güzelliğine…
.
Müdavim tutmuşum gönlümü sende,
Senden başka ne yerim vardır ne de yurdum…


İnternet üzerinden bulunduğu kitapevlerinin bazıları ise şunlardır:

Olmak üzere tüm kitap evlerinden siparişlerinizi verebilirsiniz dostlar.
.
.
Satın Almak İçin Linkler


Fotoğraf- Mavi Huylu



























































#şiirgözlüm #şiirgözlümçıktı #şiirgözlümkitabı #siirgozlum #şiirsokakta #bookstagram
#şiirkitabı #şiirgibi #şiiraşkı #şiirgibikalın#uğurerdenşiirgözlüm #uğurerdenşiirleri #istanbulşiir
#maltepeşiir#karabükşiir #kastamonuşiir #ineboluşiir #zümrütevler #cinius#ciniusyayınları
#ciniusyayinlari #şiirgökyüzünde #kitap #kitapoku#karabük #karabüküniversitesi
#karabükuniversitesi #maltepe #başıbüyük

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz için teşekkürler.
ugurerdenn@gmail.com